تعمیر ایسیو دنا | تعمیر کامپیوتر دنا

تعمیرات تخصصی کامپیوتر خودرو دنا – تعمیر ای سی یو دنا پلاس – تعمیرگاه ای سی یو دنا


تعمیر ایسیو دنا –تعمیر ECU دنا – تعمیر ای سی یو دنا

 

تعمیر ایسیو دنا : برای خودرو دنا شما ممکن است اتفاقات مختلفی بیافتد نظیر مشکلات در دریچه گاز، ناک سنسور، سنسور اکسیژن، خاموش شدن خودرو حین حرکت، استارت خوردن و روشن نشدن خودرو، پریدن کد و … تمامی این موارد می تواند دلیلی بر خرابی ایسیو خودرو شما باشد.

خدمات تعمیرات ایسیو دنا

اگر ایسیو خودرو دنا شما دچار خرابی شده و نیاز به کمک دارید با شماره های زیر تماس حاصل نمایید.

خودروی دنا در واقع تغییر شکل یافته خودروی سمند می باشد . این خودرو در 4 تیپ دنا معمولی ، دنا + و دنا توربو + و دنا پلاس توربو اتوماتیک تولید شده است که تفاوتهایی در طراحی بدنه و برخی آپشن ها و … می کند . 

قسمت ECU و سنسورها و عملگرهای این خودرو بعضا دچار مشکلاتی می شود که برای تعمیر نیاز به متخصص حرفه ای تعمیر ایسیو دارد  . 

مجموعه ما با پشتوانه تجربه ی 20 ساله خود در امر آموزش و تعمیر ECU خدمات زیر را در رابطه با تعمیر ECU دنا انجام می دهد : 

تعمیرات سخت افزاری ecu دنا

یکی از عمده خرابی های که انواع ایسیوها به کار رفته در خودروهای دنا ممکن است دچار آن شوند، خرابی های سخت افزاری است. این خرابی در نتیجه آب خوردگی ایسیو، اتصال اشتباه دو سر باتری خودرو، سوختگی در برد و … است که ممکن است قطعات مختلفی در ایسیوها دنا را دچار مشکل کند که در اکثر موارد قابل برطرف شدن می باشد.

 

تعمیرات نرم افزاری ای سی یو دنا

مشکلات نرم افزاری یکی دیگر از انواع ایراداتی است که در خودروهای دنا ممکن است پیش بیاید که این موارد شامل مشکلات برنامه فابریک، نیاز به آپدیت برنامه فابریک و در برخی موارد ریمپ کردن برنامه اصلی ایسیوهای خودروهای دنا می باشد.

 

تعریف ریموت و سوئیچ دنا

در برخی موارد نیز ممکن است ایموبلایزر خودروی دنای شما دچار مشکل شود که معمولا دو راه وجود دارد. یا ایسیو بیکد شود و یا مجدد تعریف سوئیچ شود که این مورد نیز جزء تعمیرات ایسیو دنا می باشد و مجموعه ما این موارد را نیز انجام می دهد.

 

رفع مشکلات عملگرهای خودرو دنا مانند : پمپ بنزین ، سوئیچ اینرسی ، انژکتورها و …

در برخی موارد ممکن است عملگرهایی نظیر پمپ بنزین، انژکتورها و … دچار مشکلاتی شوند که حتی با تعویض آنها همچنان خودروی شما مشکلات مربوط به این عملگرها را داشته باشد. در این موارد نیز ممکن است کامپیوتر خودروی دنا شما دچار مشکل شده باشد که باید بررسی شود.

 

رفع مشکلات سنسور های خودرو دنا شامل : سنسور آب ، سنسور دریچه هوا ، سنسور منیفولد ، سنسور دور موتور ، سنسور میل سوپاپ و …

همچنین ممکن است برخی از سنسورهای خودروی دنا نظیر سنسور اکسیژن با وجود تعویض همچنان خطا داشته باشد و خودروی شما به درستی عمل نکند که در این موارد نیز ممکن است مشکل از خراب بودن ایسیو باشد.

 

تعمیرات یونیت ایربگ خودرو دنا

یکی دیگر از ایسیوهای خودروی دنا، ایسیو ایربگ می باشد که ممکن است بنا به دلیل مختلف دچار مشکلاتی شود که با برنامه ریزی مجدد آن میتوان این موارد را نیز برطرف کرد.

 

تعمیر تمامی بردهای الکترونیکی رانا مثل شیشه بالابر ، ABS  و …

خودروی دنا شما علاوه بر ایسیو موتور و یونیت ایربگ دارای کنترل ماژول های دیگری نظیر ABS، یونیت گیربکس و … نیز می باشد که در صورت خرابی قسمت مورد نظر به درستی عمل نمی کند پس در نتیجه باید این یونیت ها نیز تعمیر شوند.

جهت ثبت درخواست تعمیر ایسیو یا کامپیوتر دنا همین حالا با شماره های ۰۲۱۶۶۳۶۳۰۸۲ و ۰۲۱۶۶۳۶۲۱۸۲ تماس حاصل فرمایید !

ضمنا تمامی خدمات تعمیرات پارسیان صنعت خودرو با ارائه گارانتی و تشکیل پرونده خودرویی صورت می پذیرد !


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

keyboard_arrow_up