ریمپ ای سی یو – ریمپ ECU جک جی ۵ – ECU Remap Jac J5

ریمپ ایسیو جک جی ۵ – ریمپ ECU خودروهای چینی – حذف کاتاف JAC J5 – افزایش شتاب JAC J5 – رفع کپ دریچه گاز جک جی ۵ – تعمیرگاه jac j5

ریمپ ECU جک جی ۵ (Jac J5)  :

در این قسمت ریمپ ECU و چیپ تیونینگ حرفه‌ای و تست شده از خودروی جک J5 با ایسیو Bosch ME7.8.8 بررسی خواهد شد .


برای این محصول ۶ قابلیت بسیار کاربردی و انحصاری برای مشتریان وجود دارد که می توانند از آن‌ها نیز در صورت تمایل برخوردار شوند.

  • برداشت تاخیر پدال گاز و سریع نمودن عکس العمل دریچه گاز نسبت به پدال و رفع کپ اولیه حرکت خودرو یکی از مشکلات عمده خودرو های دریچه گاز برقی تاخیر در باز شدن دریچه گاز یا همان کپ اولیه حرکت می باشد که در مقایسه با خودرو های دریچه گاز سیمی دریچه گازشان دیرتر و با تاخیر نسبت به پدال گاز عکس العمل نشان داده که یکی از عمده دلایل نارضایتی  از این گونه خودرو ها می باشد که در این خصوص پارسیان صنعت خودرو این افتخار را دارد تا با ارتقاء و بهبود جدوال دریچه گاز برقی این تاخیر را کاملا برداشته و خودرو را فوق العاده تیز و سریع می نماید.

  • تغییر کاهش و یا افزایش دمای فن دور کند و تند خودرو : 
    برخی از افراد به دنبال تغییر و یا کاهش فن دور کند و یا تند خودروشان می باشندکه در این خصوص پارسیان صنعت خودرو می تواند دور فن کند و تند خودرو شما را به میزان دلخواه شما تنظیم نماید ولی در این خصوص توجه داشته باشید که کاهش دمای فن دور کند و تند همواره مضرات بیشتری نسبت به منافع آن دارد و یکی دیگر از  باور های اشتباهی که برخی از افراد دارند این است که می گویند زمانی که دمای خودرو افزایش می یابد شتاب خودرو کاهش می یابد که در واقع این مطلب حقیقت دارد ولی مشکل کاهش شتاب از افزایش دمای موتور خودرو نبوده و به عوامل دیگری بستگی دارد که به شفاف سازی آن در این قسمت می پردازیم. 


    الف اساس کار ای سی یو ها این است که پاشش را بر اساس دمای موتور نیز تنظیم می نمایند و هر چه دمای موتور افزایش می یابد میزان پاشش سوخت را کاهش می دهند و در واقع شما به دلیل کاهش پاشش سوخت توسط ای سی یو دچار افت قدرت و کاهش توان خودرو می شوید نه به دلیل خود افزایش دمای موتور خودرو که به وسیله ریمپ و ورود هوای خنک تر به موتور خودرو توسط نصب کیت مکش هوای خنک می شود کاری کرد که ای سی یو با افزایش گرما کمتر سوخت را محدود نموده تا از شتاب خودرو نکاهد. 


    بدر صورتی که دمای کارکرد فن کند و تند خودرو را کاهش دهید باعث می شود که فن زمان بیشتری کار کرده و یا دائما در حال کار بوده که این مورد فشار زیادی را بروی سیم کشی خودرو و دینام و خود موتور فن خواهد گذاشت که می تواند عمر مفید این قطعات را شدیدا کاهش داده و شما را در این باره با مشکل مواجه سازد. 


    جموتور هر خودرو با دمایی که کارخانه به صورت فابریک بروی ای سی یو تعریف نموده مچ می باشد و در آن دما است که تلرانس موتور خودرو در بهترین وضعیت خود قرار دارد و در صورتی که این نظم را بر هم بزنید اصطحلاک موتور خودرو افزایش یافته و موتور خودرو سریع تر فرسوده می شود که در این خصوص این مورد را بیشتر شفاف سازی نموده تا شما بهتر بتوانید به درک این موضوع پی ببرید. 


    همانطور که می دانید بر اثر حرارت و گرما فلزات متورم تر شده و حجمشان در حد کمی افزایش می یابد که در این خصوص در صورتی که دمای موتور بر طبق دمای ست شده طراح و سازنده موتور خودرو باشد باعث می شود که تورم پیستون و بزرگتر شدن بلوکه سیلندر که در واقع پیستون در آن بالا و پایین می شود به میزانی باشد که تلرانسی که بایستی بین پیستون و بلوک رعایت شود بر هم نخورد و زمانی که شما دمای کارکرد موتور را کاهش می دهد عملا پیستون به دلیل اینکه جنس آن آلومینیومی است و کوچکتر است گرمای انفجارات درون سیلندر را گرفته و به همان میزان قبل تورم می نماید ولی بلوک سیلندر به دلیل اینکه کمتر گرم شده کمتر متورم شده و کیپ تر شده و باعث می شود دیگر پیستون روان در آن حرکت ننموده و کمی با فشار بیشتر و اصطکاک بیشتری شروع به حرکت نماید که در واقع در این حالت باعث بروز خط هایی در درون بلوک سیلندر خودرو شده که به مرور زمان موجب خراب نمودن بلوک و روغن سوزی و یا شکستن رینگ پیستون خودرو می گردد. 
    تذکر : توجه فرمایید که برای افزایش کارایی موتور خودرو و یا همان افزایش شتاب خودرو بهتر است تغییری در دمای کارکرد دور کند و تند موتور ندهید و فقط کافیست ریمپ را نزد شرکت های حرفه ای تیون آپ و ریمپ خودرو بدهید. 


ریمپ ECU جک جی ۵
ریمپ ECU جک جی ۵


مشکلات جک جی ۵ ( ریمپ ECU جک جی ۵ ) :

الف – مشکلات گیربکس مانند دنده مرده رفتن ،تاخیر در معکوس کشیدن و…

با انجام تغییرات در گیربکس اتوماتیک این خودرو مشکلاتی مانند عدم معکوس کشیدن در سرعت های پایین، تاخیر زیاد از زمان فشردن دریچه گاز تا معکوس کشیدن گیربکس، تمایل گیربکس به بالاتر نگه داشتن دور موتور، رفع ضربه در هنگام تعویض دنده از بین می رود.


ب – ضعیف بودن ترمز در زمان سرد بودن خودرو

یکی دیگر از مشکلات جک جی ۵ ضعیف بودن ترمز در زمان سرد بودن موتور است، پیدا شدن منشا ایرادات به صورت اصولی و علمی با ایجاد تغییرات به صورت نرم افزاری  این ایراد به صورت ۱۰۰ % رفع می شود


 ج –  کارکرد زیاد فن دور تند موتور که منجر به خرابی زیاد باتری خودرو می گردد.

کارکرد زیاد و مداوم فن دور تند باعث لرزش زیاد اتاق جی ۵، بالا رفت مصرف سوخت، خرابی باتری و فشار مضاعف به آلترناتور خودرو می گردد. پارسیان صنعت خودرو با اصلاح ضریب کار کرد فن به صورت نرم افزاری این ایراد را مرتفع نموده و دمای آب نیز در دمای کمتری قرار میگیرد.

با  آپدیت و ریمپ یونیت ecu –tcu    تمامی مشکلات فوق رفع می شود .


در پارسیان صنعت خودرو شما می توانید ریمپ ECU جک جی ۵ را به بهترین شکل ممکن و با تضمین انجام دهید .

تنها کافیست فرم زیر را پر نمایید تا کارشناسان ما در سریعترین زمان ممکن با شما تماس بگیرند !

خدمات تعمیرات خودرو

تعمیر ایسوی و بردهای الکترونیکی تمامی خودروها
  • همچنین جهت هماهنگی برای تعمیرات خودرو خود می توانید با شماره های 02166363082 یا 02166362182 یا 09101463584 یا 09387080218 تماس حاصل نمایید و یا فرم بالا را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

keyboard_arrow_up