راهنمای خرید تستر ایسیو

راهنمای خرید دستگاه تستر ایسیو

 

تستر ایسیو به طور کلی به نوعی از شبیه سازی خودرو اطلاق می‌شود. از این وسیله در جهت تست ایسیو ECU بدون خودرو استفاده می‌شود. این ابزار، دستگاهی کاربردی برای سنجش پارامترهایی در خودرو از قبیل برق سر انژکتور خودرو وکوئل‌های آن است و کارکرد سنسورهای مختلف خودرو را نمایش می‌دهد و آن‌ها را کنترل نموده و در صورت لزوم عیب یابی می‌کند.

 

در این مقاله قصد داریم راهنمایی‌های لازم را در زمینه خرید دستگاه تستر ایسیو به همراه معرفی قابلیت‌های دستگاه تستر ایسیو نگارخودرو ارائه نماییم تا کار خرید چنین دستگاهی برای تعمیرکاران حرفه‌ای خودرو ساده‌تر شود و به راحتی بتوانید تعمیر ECU را انجام دهید.

 

راهنمای خرید تستر ایسیودستگاه تستر ایسیو نگار خودرو

تستر ایسیو ECU نگار خودرو در واقع اولین تستر ایسیو در کشور به شمار می‌رود. این دستگاه امکاناتی جالب توجه دارد. دستگاه تستر ایسیو در حقیقت از ملزومات بسیار مهم تعمیرکاران ایسیو خودروها به شمار می‌رود. به کارگیری این دستگاه، زحمت تست‌های مکرر و بدون نتیجه سر ماشین را توسط تعمیرکاران، کاهش می‌دهد تا کار برای تعمیرکاران خودرو بسیار راحت‌تر انجام بگیرد.

دستگاه تستر ایسیو نگار خودرو در دو مدل 6000 و 6000i طراحی و تولید شده است. مدل 6000 این دستگاه کاربرد معمولی دارد و مدل 6000i با پروگرامر ارائه می‌گردد. قابلیت‌ها و ویژگی‌های دستگاه تستر ایسیو نگارخودرو دستگاه تستر ایسیو نگار خودرو، دارای قابلیت‌هایی است که می‌تواند خرید این دستگاه را برای تعمیرکاران خودرو، پر سود گرداند.

از جمله قابلیت‌های این دستگاه، می‌توان موارد زیر را نام برد.

1- شبیه سازی خودروهای تولید داخل کشور

دستگاه تستر ایسیو نگارخودرو، به گونه‌ای طراحی و تولید شده است که می‌تواند یک شبیه ساز کامل از خودروهای تولید داخل کشور باشد. با استفاده از این دستگاه و نصب آن بر روی خودرو تعمیرکاران می‌توانند کلیه عملکردهای ایسیو را تست نمایند و آن را کنترل و عیب یابی کنند.

هم‌چنین از طریق این دستگاه و نصب و راه اندازی آن بر روی خودرو، می‌توان سرعت خودرو، تغییر دورموتور خودرو و… را به طور دقیق شبیه سازی نمود و حالت cut off را در خودرو به طور کامل نمایش داد.

2- قابلیت نصب بر روی کلیه ایسیوهای داخلی

یکی دیگر از ویژگی‌های بسیار مناسب این دستگاه، این است که دستگاه تستر ایسیو نگارخودرو قابل نصب بر روی کلیه ایسیوهای داخلی شرکت‌های مختلف خودروسازی تولید ایران است. از جمله قابلیت نصب بر روی خودروهای ساخت ایران خودرو، سایپا، زامیاد، پارس خودرو و… را که همگی از تولیدات داخل هستند را دارد.

3- نمایش عملکرد کلیه عملگرهای خودرویی

دستگاه تستر ایسیو نگارخودرو می‌تواند اغلب عملگرها و مکانیسم‌های خودرویی از قبیل انژکتورهای بنزین و گاز، کوئل‌های خودرو، فن دور کند و فن دور تند خودرو، رله اصلی و رله پمپ بنزین، گرمکن‌های بالا و پایین، کنیستر و… را به طور دقیق، نمایش دهد.

4- نمایش عملکرد تغذیه سنسورها و عملکرد چراغ‌ها

یکی دیگر از قابلیت‌های دستگاه تستر ایسیو نگارخودرو در این است که این دستگاه می‌تواند عملکرد تغذیه سنسورهای مهم و پرکاربرد خودرو را به طور دقیق نشان دهد و در صورت لزوم به عیب یابی وسیله مورد نظر اقدام کند.

از جمله این سنسورهای مهم در خودرو می‌توان به منفی سنسور دمای آب، منفی و مثبت سنسور فشار هوا، منفی سنسور دمای هوا، منفی و مثبت دریچه گاز برقی یا سیمی و… اشاره کرد.

از طرف دیگر دستگاه تستر ایسیو نگار خودرو این قابلیت را دارد که عملکر چراغ‌های stop ، ایموبیلایزر و cng را به طور دقیق به تعمیرکاران سیستم نشان دهد.

5- قابلیت اتصال ایموبیلایزر، BSI و COM2000

یکی از ویژگی‌های دستگاه تستر ایسیو نگارخودرو قابلیت اتصال ایموبیلایزر است که برای تشخیص هر گونه عیب و اختلال در خودرو به کار می‌رود. هم‌چنین از طریق این عامل، امکان تعریف کلید سیستم ضد سرقت برای تمام ایسیوها فراهم می‌شود تا امنیت خودرو را تضمین کند.

از طرف دیگر این دستگاه قابلیت اتصالBSI و COM2000 را نیز دارد که برای راه اندازی سیستم و عیب یابی خودرو بسیار موثر است.

6- برخورداری از سیستم لاجیک آنالایزر

دستگاه تستر ایسیو نگارخودرو دارای سیستم لاجیک آنالایزر است. این سیستم برای تست ولتاژهای منفی خودرو، 12 ولت مثبت، 5 ولت مثبت و سیگنال‌ها بسیار موثر و قابل کاربرد وسیع است. از دیگر امکانات این دستگاه نیز می‌توان به منبع تغذیه آن که شامل خروجی‌های بدنه، 5 ولت و 12 ولت اشاره کرد.

7- دارای راهنمای کامل نقشه

یکی از ویژگی‌های این دستگاه، این است که دستگاه فوق، دارای راهنمای کاملی از نقشه پین اوت تغذیه سنسورها است که برای تمامی ایسیوها می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد.

8- دارا بودن بسته تکمیلی در هنگام خرید

یکی از مزایای بسیار مناسب این دستگاه برای کاربرد در خودروهای داخلی، در این است که به همراه آن، یک بسته تکمیلی نیز ارائه می‌گردد که شامل فلش ایسیو، تستر قطعات بدون نیاز به ایسیو از قبیل تست انژکتور، تست موتور دریچه گاز برقی، تست هیتر سنسور اکسیژن، تست استپر موتور و… است.

9- گارانتی و خدمات پس از فروش محصول

یکی از دغدغه‌های بسیار مهم تعمیرکاران خودرو برای خرید دستگاه تستر ایسیو، مربوط به گارانتی این محصول و خدمات پس از فروش آن است. لازم به ذکر است که دستگاه تستر ایسیو نگار خودرو دارای گارانتی یک ساله است و خدمات پس از فروش آن نیز به صورت 10 ساله انجام می‌گیرد بنابراین از این بابت نگرانی وجود ندارد.

10- فروش به صورت نقد و اقساط

یکی از مزایایی که این تستر دارد شرایط خرید نقد و اقساط آن می باشد. این دستگاه در پارسیان صنعت خودرو نماینده رسمی محصولات نگار خودرو به صورت اقساطی نیز به فروش می‌رسد. بدین منظور می‌توانید 30 درصد از هزینه خرید این دستگاه  را به صورت نقدی پرداخت نمایید و باقی مانده آن را در اقساط 6 ماهه و با چک، خریداری نمایید.

11- قابلیت راه اندازی شبکه های مولتی پلکس ECOMUX و SMS و MUX

12- امکان اتصال دیاگ‌ها به دستگاه از طریق درگاه OBD

استفاده از این درگاه برای عیب یابی ایسیوها دارای کاربرد است. هم‌چنین دستگاه تستر ایسیو نگارخودرو قابلیت اتصال نودهای مولتی پلکس و بسیاری از تجهیزات دیگر را داراست.

13- کاربری آسان

دستگاه تستر ایسیو نگارخودرو دارای کاربری بسیار راحتی برای تعمیرکاران است. بنابراین به راحتی می‌توانند در تعمیرگاههای خودروهای داخلی و مراکز آموزشی مربوط به آن از این ابزار استفاده‌ای بهینه داشته باشند.

جهت خرید این محصول با شماره های 09120732297 یا 02166173086 تماس حاصل فرمایید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

keyboard_arrow_up