برنامه ریزی یونیت ایربگ چانگان Changan – ریست یونیت ایربگ چانگان – تعمیرگاه ایربگ چانگان

برنامه ریزی یونیت ایربگ چانگان Changan – ریست یونیت ایربگ چانگان – تعمیرگاه ایربگ چانگان

برنامه ریزی یونیت ایربگ چانگان Changan : چانگان اتومبیل یک شرکت خودروسازی چینی است که دفتر مرکزی آن در Chongqing و شانگهای چین قرار دارد.

شرکت چانگان موتور بزرگترین جوینت ونچر شرکت فورد آمریکاست و در هر دو بخش طراحی بدنه و موتور وامدار شرکت فورد است و به همین خاطر محصولات چانگان به واسطه این شریک تجاری در ایالات متحده هم به فروش می‌رسد. فورد یکی از معدود شرکت‌های تولیدکننده خودرو در چین است که در این کشور زیر برند sub brand ندارد. ایده زیربرند از سیاست گذاری‌های دولت چین بوده تا امکان انتقال دانش فنی صنعت خودرو به چین را ممکن کرده و توانایی مهندسی چین را بالا ببرد. دفاتر مرکزی و طراحی چانگان در حال حاضر علاوه بر شانگهای چین در تورین ایتالیا و میشیگان آمریکا واقع شده‌اند.

شرکت خودروسازی چانگان یکی از چهار خودروساز بزرگ چینی و بزرگترین برند خودروساز در چین است و بدون در نظر گرفتن محصولاتی که با همکاری خودروسازان بزرگ تولید می‌کند از لحاظ تولید و فروش برند چینی مقام اول را دارد. همچنین بر اساس نظرسنجی‌های شرکت‌های معتبری همچون اتوهوم، Autohome در سال ۲۰۱۵ در چین، در بین خودروسازان چینی که برند متعلق به خودشان دارند، شرکت خودروسازی چانگان مقام اول را در بین مشتریان چینی کسب کرده‌است. شایان ذکر است، در روز ۱۲ ماه دسامبر ارزش برند چانگان با رقم ۳۵٫۴ میلیارد یوآن، مقام اول را در بین برندهای خودروساز چینی در سال ۲۰۱۵ کسب کرد.

*** پس از تصادف ممکن است ایربگهای خودرو عمل نماید و نیاز به تعویض داشته باشند ***

  • مجموعه ما ابتدا ایربگهای شما را تعویض نموده و سپس یونیت ایربگ را نیز ریست می نماید ( برنامه ریزی مجدد یونیت ایربگ چانگان ) . 

  • ایربگ قابل تعمیر و یا شارژ نمی باشد چرا که ایربگ یکبار مصرف بوده و هیچ تعمیرگاهی نمی تواند ادعا نماید که ایربگ قابلیت شارژ مجدد را دارا می باشد . 

  • یونیت ایربگ قابلیت ریست شدن را دارا می باشد و با توجه به قیمت بالای این قطعه مجموعه ما یونیت را ریست کرده تا از هزینه های شما کاسته شود .

مجموعه ما توانایی برنامه ریزی یونیت ایربگ هر خودرویی از جمله چانگان را دارا می باشد . در زیر لیست خودروهای چانگان که مجموعه ما تعمیر و ریست می نماید آورده شده است : 

  • برنامه ریزی یونیت_ایربگ و تعویض ایربگ چانگان سی اس ۳۵ Changan C35
  • برنامه ریزی یونیت_ایربگ و تعویض ایربگ چانگان ایدو 

خدمات تعمیرات در مجموعه ما با ۹۰ روز گارانتی ارائه می شود 

شماره های تماس : ۰۲۱۶۶۳۶۳۰۸۲۰۲۱۶۶۳۶۲۱۸۲۰۹۱۰۱۴۶۳۵۸۴۰۹۳۸۷۰۸۰۲۱۸


برنامه ریزی یونیت ایربگ چانگان ایدو - تعویض ایربگ - تعمیر یونیت ایربگ - ریست ایربگ CHANGAN EADO
برنامه ریزی یونیت ایربگ چانگان ایدو – تعویض ایربگ – تعمیر یونیت ایربگ – ریست ایربگ CHANGAN EADO
برنامه ریزی یونیت ایربگ چانگان سی اس ۳۵ - تعویض ایربگ - تعمیر یونیت ایربگ - ریست ایربگ CHANGAN CS35
برنامه ریزی یونیت ایربگ چانگان سی اس ۳۵ – تعویض ایربگ – تعمیر یونیت ایربگ – ریست ایربگ CHANGAN CS35

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

keyboard_arrow_up