پروگرامر TNM7000

پروگرامر TNM7000 قطعا یکی از بهترین پروگرامرهای بازار ایران در تعمیرات ایسیو و بردهای خودرو است. شرکت طراحان نوین مدار چندین سال است که طراحی و ساخت این پروگرامرهای قدرتمند را انجام می دهد و سری های قبلی پروگرامر TNM شامل TNM2000 و TNM5000 را نیز در سال های قبل عرضه کرده بود.

تی ان ام 7000 که بروزترین مدل پروگرامرهای TNM است می تواند بیش از 25000 آی سی مختلف را شناسایی کند و تمامی قابلیت های قبلی TNM5000 و 2000 را نیز دارا می باشد.

اگر در حوزه تعمیرات بردهای الکترونیکی به خصوص بردهای خودرو نظیر ” ایسیو، یونیت های ایربگ و ABS و … ” فعالیت دارید، قطعا نیاز به این پروگرامر خواهید داشت و از طریق تماس با مجموعه ما که نمایندگی فروش پروگرامر TNM است می توانید این محصول ارزشمند را تهیه نمایید.

قابلیت های پروگرامر تی ان ام 7000

قابليتهای عمومی پروگرامر TNM7000 :

قابليتهای عمومی پروگرامر مدل 7000 با حفظ کلیه قابلیتهای مدل قدیمی تر +2000 و 5000 ، با اضافه شدن طیف وسیعی از قطعات جدید به لیست پروگرام و دارا بودن قابلیتهای جدید ، نسل جدید پروگرامرها است.
علاوه بر افزایش قطعات قابل پشتیبانی از قابلیتهای جدید این محصول میتوان به سرعت تا 30 برابری آن نسبت به مدل 5000 و 1.5 برابری آن نسبت به سریعترین پروگرامر های موجود در جهان در زمان ارائه اولیه (سال 2020) ، دارا بودن سوکت زیف 48 پایه و تستر اتصال پین (که باعث میشود از قرار گیری کامل قطعه روی سوکت زیف و تبدیلها اطمینان حاصل کنید ) اشاره کرد.

قابلیتهای برتر پروگرامر TNM7000 :

در پروگرامر tnm7000 از تکنولوژی انحصاری و ثبت شده استفاده شده است که موجب کارایی و ایجاد سرعت کار بسیار بالا شده است. در تمامی پروگرامرها معمولا یک پردازنده مرکزی وجود دارد که با مرور زمان نسبت به قطعات جدید کارایی خود را از دست میدهند. اما در مدل 7000 به جای پردازنده مرکزی از یک قطعه FPGA با 500k گیت استفاده شده است که در آن core پردازنده دانلود میشود که اینکار سه مزیت دارد ، اول اینکه چون پردازنده مخصوص پروگرامر طراحی شده است دارای دستورالعملهای اختصاصی با کارایی چندبرابر پردازنده های عمومی به کار رفته در سایر پروگرامرها است ، دوم اینکه در آینده و ارائه قطعات قابل پروگرام جدید ، پردازنده قابلیت تغییر و بهینه سازی دارد و سومین مزیت ، قابلیت تغییر ماهیت پروگرامر 7000 است . یعنی پروگرامر 7000 می تواند با تغییر نرم افزار ، عملکرد بسیاری از سخت افزار ها و پروگرامر های تخصصی را تقلید کند که در بسته نرم افزاری پایه محصول ، شبیه ساز پورت سریال ، شبیه ساز پروگرامر آلترا به نام USB Blaster و شبیه ساز دیباگر ARM ارائه میشود.

شبیه ساز پورت سریال: پروگرامر مدل 7000 قادر به شبیه سازی پورت سریال با خروجی سازگار برای مدارات لاجیک است. بسیاری از آیسی ها و بردهای تخصصی با نرم افزارهای رایگان برای پروگرام آنها از طریق سریال ارائه میشوند که برای کار با آنها شما باید مبدل سطح ولتاژ RS-232 را بسازید ولی در مدل 7000 با اجرای یک نرم افزار ، پروگرامر تبدیل به پورت سریال شده و مستقیما قابل اتصال به انواع قطعات با سطوح ولتاژ از 5 ولت تا 1.5 ولت است. از نرم افزار های رایگان موجود میتوان به Flip از شرکت Atmel و ST-Flasher ااشاره کرد.

شبیه ساز پروگرامر آلترا: پروگرامر مدل 7000 قادر به شبیه سازی 100 درصد پروگرامر آلترا و قابلیت کارکرد درون نرم افزار کوارتوس شرکت آلترا برای پروگرام آی سی های FPGA شرکت آلترا است.

کانکتور JTAG پیشرفته: در پروگرامر 7000 در حالت شبیه سازی پروگرامر آلترا شما میتوانید از طریق برنامه های TopJtag Probe و TopJtag Flash Programmer در مدارهایی که دارای کانکتور JTAG هستند تست پردازنده و فلش کردن انواع حافظه متصل به آنها را از طریق کابل JTAG پروگرامر بدون در آوردن قطعات از فیبر انجام دهید.

قابلیت استفاده از تبدیل های قدیمی: تمام تبدیلهای مدلهای قدیمی تر TNM در مدل 7000 بطور مستقیم یا با تغییر یک کفی قابل استفاده هستند.

سرعت پروگرام بالا: پروگرامر 7000 به علت استفاده از USB2-HighSpeed و استفاده از پردازنده اختصاصی Core طراحی شده برای آن از سریعترین پروگرامر های موجود حداقل 150 درصد سریعتر است و در عین حال با قیمتی به مراتب کمتر از نمونه های مشابه ارائه میشود. در جدول زیر نمونه ای از زمانهای ریختن و خواندن برنامه نمایش داده شده است. علت کند بودن زمان پروگرام نسبت به زمان خواندن در جدول زیر ، کند بودن ذاتی خود آی سی های فلش کنونی در حالت write می باشد و در آینده با ارائه نسلهای جدید فلش توسط سازندگان آی سی ، این زمان به زمان Read نزدیک میشود. به عبارت دیگر مدل 7000 در زمان ارائه از تکنولوژی قطعات فعلی جلوتر است و شما تا چندین سال نگران قدیمی شدن پروگرامر خود نخواهید بود

علاوه بر نرم افزار اصلی محصول که مشترک با مدلهای قدیمی است نرم افزارهای دیگری نیز مانند نرم افزار پروگرام تخصصی آی سی های ناند و نرم افزار های شبیه ساز که باعث میشود پروگرامر 7000 عملکرد پروگرامرها و دیباگرهای دیگری را شبیه سازی کند به همراه محصول ارائه میشود.
محیط نرم افزار اصلی محصول در حالتهای انگلیسی و فارسی

فروش پروگرامر TNM7000 فقط بصورت نقدی می باشد

سایر تجهیزات تعمیرگاهی

keyboard_arrow_up