دامپ ایربگ | فایل ایربگ

ریست یونیت ایربگ 

پس از تصادف نیاز است که یونیت ایربگ شما ریست شود . در اکثر مواقع و بعد از تصادف نیازی نیست که یونیت جدید تهیه کنید و کافیست که برنامه یونیت ایربگ اصلاح شود . 

مجموعه ما خدمات تخصصی مربوط به ریست یونیت ایربگ ( دامپ ایربگ | فایل ایربگ ) را به طور تخصصی انجام می دهد . 

دامپ ایربگ - فایل ایربگ

مراحل ریست یونیت ایربگ به چه صورت است ؟

به دو روش زیر می توانید یونیت ایربگ خود را ریست نمایید :

۱ – ارسال دامپ ایربگی که دچار مشکل شده + عکس از ایسیو و ارسال این دو مورد به تلگرام ( ۰۹۳۸۷۰۸۰۲۱۸ )

۲ – ارسال یونیت ایربگ به شرکت و انجام ریست طی ۱ الی ۲ روز کاری


در روش اول ابتدا دامپ یونیت ایربگ را به وسیله پروگرامر بخوانید ، سپس همراه با عکس از یونیت ایربگ به شماره تلگرام ( ۰۹۳۸۷۰۸۰۲۱۸ ) ارسال نمایید . سپس ما ریست یونیت شما را انجام داده و فایل سالم را برای شما ارسال می کنیم . سپس فایل ( دامپ ) سالم را مجدد بر روی یونیت ایربگ پروگرام کنید .

در روش دوم نیز به وسیله پست ، پیک و یا تیپاکس یونیت ایربگ را ( بدون دستکاری و باز کردن یونیت ) به شرکت ارسال نمایید ، ما ریست یونیت را برای شما انجام داده و مجدد یونیت ایربگ سالم را برای شما ارسال می نماییم .


سوال – برخی یونیت ها دارای ایپرام خارجی نیستند و دامپ ایربگ داخل میکروپروسسور است ، این یونیت ها چگونه ریست می شوند ؟

این مدل یونیت ها به دلیل متفاوت بودن روش خواندن دامپ ایربگ نیاز به ابزار و آموزش خاص هستند ، چنانچه توانایی خواندن صحیح این اطلاعات را دارید طبق روال دامپ را خوانده و برای ما ارسال نمایید . در غیراینصورت یونیت ایربگ را بدون دستکاری برای ما ارسال نمایید .

سوال – خودم توانایی خواندن برنامه ایربگ را ندارم ، امکان ارسال برای ریست توسط شما هست ؟

بله شما می توانید یونیت ایربگ را باز کرده و بدون باز کردن قاب آن برای ما ارسال کنید . توجه کنید که چنانچه یونیت دچار آسیب فیزیکی شده باشد مجموعه ما قادر به ریست یونیت شما نمی باشد .

سوال – چرا پارسیان صنعت خودرو ؟

مجموعه پارسیان صنعت خودرو ، با ۱۷ سال سابقه آموزش و تعمیرات دوره های مختلف برق و ایسیو خودرو و همکاری با شرکت ها و نمایندگی های مختلف خودرو می باشد . در رابطه با ریست یونیت ایربگ ، مجموعه ما کار شما در سریعترین زمان ممکن و با تضمین انجام می دهد و نگرانی را با ما تجربه نخواهید کرد .

سوال – ریست یونیت ایربگ چه خودروهایی را می توانید انجام دهید ؟

مجموعه ما خدمات ریست یونیت ایربگ را برای تمامی خودروهای روز دنیا انجام می دهد . لیست مدل یونیت های ایربگ برای خودروهای مختلف

سوال – ریست ایربگ چیست ؟

هنگامی که خودرو دچار تصادف شده و ایربگها عمل می کند کد خطایی تحت عنوان ” Crash Data ” بر روی یونیت ایربگ ظاهر می شود و این کد به وسیله دیاگ قابل برطرف کردن نیست و باید طبق روشهای خاصی ریست ایربگ صورت پذیرد . ( البته گاهی نیز این کد ممکن است بنا به دلایلی نظیر افتادن خودرو در چاله ، برخورد جانبی و … ظاهر شود که باز هم لازم است یونیت ریست شود )

سوال –  آیا باید بعد از تصادف یونیت ایربگ را تعویض کنیم ؟

 در اکثر مواقع نیاز به تعویض یونیت ایربگ و پرداخت هزینه های تعویض نیست و می توان با ریست یونیت این کار را انجام داد . اما در برخی مواقع خود یونیت دچار آسیب فیزیکی می شود که در اینصورت باید یونیت تعویض شود .

سوال – چگونه بفهمیم که سیستم ایربگ سالم است ؟

پس از ریست یونیت ایربگ و نصب روی خودرو چراغ ایربگ پس از بازکردن سوئیچ و اطمینان از صحت عملکرد قسمتهای مختلف ، بعد از چند ثانیه خاموش می شود ( در برخی خودروها پس از استارت این اتفاق می افتد ) چنانچه چراغ همچنان روشن باشد باید قسمتهای مختلف سیستم ایربگ بررسی شود .

سوال – چگونه می توانم از خدمات مرکز شما استفاده کنم ؟

  • شما میتوانید دامپ ( فایل ) ایربگ خود + عکس یونیت ایربگ را برای به شماره ۰۹۳۸۷۰۸۰۲۱۸ ارسال نمایید . و یا خود یونیت ایربگ را به آدرس تهران – میدان پونک جنب بانک سینا کوچه گلزار سوم پلاک ۷ ارسال نمایید .
  • سپس بعد از بررسی به شما اعلام هزینه می شود ( چنانچه خود یونیت را نیز بخواهید ارسال کنید عکس یونیت + نوع خودرو و مدل  را ارسال کنید تا قیمت را به شما اعلام کنیم )
  • پس از ارسال فایل ، هزینه را پرداخت نمایید و فایل ریست شده شما بین ۱۰ تا ۶۰ دقیقه ( بسته به حجم کاری ) برای شما ارسال می شود ( در رابطه با یونیت ارسال شده پس از ریست ، می توانید هزینه را ارسال نمایید تا با تیپاکس یونیت برای شما ارسال شود )

نکته مهم : با توجه به اینکه فایل توسط شما خوانده و برای ما ارسال می شود ، ما از صحت خواندن برنامه توسط شما نمیتوانیم مطمئن شویم . اگر تجربه لازم جهت این کار را ندارید یونیت را بدون دستکاری برای ما ارسال نمایید .

سوال – چرا چراغ ایربگ خودروی من روشن است ؟

 در حالت معمول چراغ ایربگ باید خاموش باشد اگر پس از چند ثانیه پس از روشن شدن خودرو ، چراغ ایربگ همچنان روشن بود باید در اولین فرصت به اولین مرکز برای بررسی مراجعه نمایید . روشن بودن چراغ نشان از عیب در سیستم ایربگ بوده و هنگام تصادف ممکن است ایربگ عمل نکند .

سوال – ایربگ های خودروی من عمل کرده اند ، آیا ایربگ قابل تعمیر است ؟

خیر ، ایربگها پس از باز شدن برای عملکرد دوباره باید حتما تعویض گردند .

سوال – آیا تعویض ایربگ توسط شما نیز انجام می شود ؟

بله ، مجموعه ما خدمات تعویض ایربگ راننده و کمک راننده را برای شما انجام میدهد .


جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های ۰۲۱۶۶۳۶۳۰۸۲ و یا ۰۲۱۶۶۳۶۲۱۸۲ تماس حاصل نمایید 

تهران – میدان پونک – جنب بانک سینا – کوچه گلزار سوم – پلاک ۷

keyboard_arrow_up