فروش تجهیزات تعمیرات ایسیو

دیاگ نگار خودرو در تجهیزات تعمیرات ایسیو

دیاگ نگار خودرو

دیاگ نگار خودرو با قابلیتهای منحصربفرد خود و به صورت هوشمندانه عملیاتهای مختلف جهت شناسایی و عیب یابی را انجام می دهد . بواسطه این دیاگ کار تعمیرکاران خودرو به خصوص در قسمت الکترونیک و مکاترونیک خودرو بسیار راحت می شود .
تستر ایسیو نگار در تجهیزات تعمیرات ایسیو

تستر ECU نگار خودرو

تستر ایسیو نگار خودرو به عنوان اولین تستر ECU کشور با امکانات بی نظیر، طراحی و ثبت شده است . یکی از ملزومات تعمیرکاران ای سی یو ، تستر ایسیو می باشد تا زحمت تستهای مکرر سر ماشین را کم کرده و کار را برای تعمیرکار آسان تر نماید . این محصول در 2 مدل 6000 ( معمولی ) و 6000i ( با پروگرامر ) تولید  و به فروش میرسد .
انژکتور شور نگار خودرو

انژکتور شور نگار خودرو

انژکتور شور نگار خودرو یک دستگاه کاملا ایرانی با پشتیبانی منحصربفرد و کیفیت ساخت عالی می باشد که امکان تست و شست و شوی انژکتورها را به شیوه ای کاملا استاندارد در اختیار تعمیرکاران گرامی قرار می دهد . این دستگاه در 2 مدل 5000 ( تخلیه دستی ) و 7000 ( تخلیه تمام اتوماتیک و سخنگو ) تولید و عرضه شده است .
مولتی پروب نگار خودرو

مولتی پروب نگار خودرو

مولتی پروب نگار خودرو یک دستگاه بسیار کاربردی و جمع و جور جهت تست وضعیت های مختلف سنسورها و عملگرهای خودرو می باشد . به واسطه این دستگاه ، تعمیرکاران قادرند تست مراحل مختلف شامل شبیه سازی، لاجیک، اهم متر و …. را برای قطعات الکتریکی و الکترونیکی خودرو انجام دهند .
پروگرامر سون پروگ

پروگرامر سون پروگ

پروگرامر 7 پروگ یکی دیگر از ابزارهای بسیار ضروری جهت تعمیرات ایسیو خودرو می باشد . به واسطه این ابزار شما می توانید آی سی های مختلف در ECU را پروگرام نمایید . در ضمن این پروگرامر ، کاملترین پروگرامر کشور بوده و تنها پروگرامری است که با این ویژگی ها دارای شرایط اقساطی نیز می باشد .
پروگرامر تی ان ام

پروگرامر تی ان ام 5000

پروگرامر TNM5000 دستگاهی جهت برنامه ریزی کردن انواع آی سی است که معمولا به طور اختصاصی در زمینه ECU خودرو استفاده می شود . امکانات گسترده این دستگاه باعث شده طی چند سال اخیر بسیار مورد توجه تعمیرکاران مختلف قرار گیرد . و به یکی از پروگرامرهای مناسب کشور تبدیل شود .
دیاگ وی مکس

دیاگ وی مکس

دیاگ وی مکس (V-MAX) وسیله ای ضروری برای تعمیرکاران خودرو می باشد . به واسطه دیاگ شما می توانید عیب ها و خطاهایی که در خودرو وجود دارد را متوجه شوید و نسبت به تعمیر و یا تعویض قطعات خودرو اقدام نمایید .
keyboard_arrow_up