خرید دستگاه انژکتور شور

+ لیست قیمت 21 بهمن 1402

عنوان قیمت (تومان)
دستگاه انژکتور شور نگار 7000 – تمام اتوماتیک ( 6 سیلندر ) 27/800/000
دستگاه انژکتور شور نگار 5000 – نیمه اتوماتیک ( 6 سیلندر ) 24/700/000
دستگاه انژکتور شور دایان ( 6 سیلندر-تمام اتومات + کابینت و حمام التراسونیک ) 28/750/000

خرید دستگاه شست و شوی انژکتور خودرو

هر دو دستگاه شست و شوی انژکتور دایان و نگار دارای شرایط نقد و اقساط می باشد | جهت خرید و کسب اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس بگیرید و یا پیامک دهید.

جهت خرید دستگاه انژکتور شور و اطلاع از قیمت دستگاه انژکتور شور می توانید با شماره های زیر تماس حاصل نمایید. مجموعه ما نمایندگی فروش دو برند دستگاه شست و شوی انژکتور برتر کشور یعنی نگار خودرو و دایان را دارا است. این دو دستگاه دارای خدمات پس از فروش ده ساله و گارانتی یکساله هستند.

لازم به ذکر است که دستگاه های فوق علاوه بر فروش نقدی، دارای شرایط خرید اقساطی نیز می باشند. جهت کسب اطلاعات بیشتر و راهنمایی کامل با شماره های زیر تماس بگیرید.

راهنمای خرید دستگاه انژکتور شور

 

افزایش آلاینده‌های محیطی و هم‌چنین محدود بودن منابع نفتی، جوامع مختلف را وادار کرده است تا به روش‌های مختلف سعی در صرفه جویی در سوخت‌های فسیلی کنند. بنابراین در این راه از موتورهای انژکتوری که بازدهی بسیار بالایی هم دارند استفاده شد تا بتوانند در راستای بهینه سازی مصرف سوخت، موثر واقع گردند.

اما رسوب آلودگی‌ها در انژکتور نیز باعث می‌شود تا مصرف سوخت خودرو زیادتر گردد و قدرت موتور آن نیز کاهش یابد. بنابراین یکی از راهکارهای مناسب جهت برطرف کردن این مشکل، استفاده از دستگاه انژکتور شور است تا از طریق آن بتوان عملیات تست و شست و شوی انژکتور خودروها را به انجام رساند.

انژکتور ماشین یکی از قطعات مهم در خودرو محسوب می شود که عملکرد آن تاثیر بسیار زیادی روی عملکرد خودرو خواهد داشت. سوخت رسانی از طریق انژکتور به موتور انجام می شود و بدیهی است که اگر این سوخت از کیفیت بالایی برخوردار نباشد، احتمال آسیب به انژکتور و آلودگی گرفتن آن وجود دارد. برای جلوگیری از صدمات ناشی از کثیف شدن انژکتور، می توان از دستگاه انژکتور شور استفاده کرد. این دستگاه به خوبی انژکتور را شستشو داده و می تواند هر گونه آلودگی که روی عملکرد انژکتور تاثیر می گذارد را از بین ببرد. در صورت نیاز به خرید دستگاه انژکتور شور همراه ما باشید تا بیشتر با قیمت، نحوه عملکرد این دستگاه و انواع آن آشنا شوید.

 

دستگاه انژکتور شور چیست؟

انژکتور یکی از قطعات مهم در بخش موتور خودرو است که عملکرد مناسب آن می تواند تاثیر بسیار زیادی روی موتور داشته باشد. سوختی که از طریق انژکتور به موتور منتقل می شود، معمولا از کیفیت بالایی برخوردار نیست. همین موضوع باعث رسوب کردن کربن این سوخت در داخل دستگاه انژکتور می شود که این موضوع مشکلات زیادی را اعم از ریپ زدن خودرو و کاهش قدرت موتور به همراه خواهد داشت.

دستگاه انژکتور شور دستگاهی است که به منظور شستشوی انژکتور مورد استفاده قرار می گیرد. در این دستگاه از یک ماده شوینده اختصاصی برای شستشوی انژکتور استفاده می شود که می تواند تمامی رسوبات باقی مانده در انژکتور را از بین ببرد. با استفاده از این دستگاه می توان حرکت خودرو را روان تر کرد و مصرف سوخت را نیز کاهش داد. همچنین برای افزایش طول عمر موتور، استفاده از این دستگاه ضروری است.

این دستگاه در مدل های مختلفی در بازار موجود است. ولی در نهایت کارایی آن را شستشوی انژکتور معنا پیدا می کند. البته دستگاه های انژکتور شور امکان تست انژکتور از نظر حجم، فشار و پاشش سوخت را نیز فراهم می کنند. به همین خاطر این دستگاه ها علاوه بر رفع کثیفی های انژکتور برای تست عملکرد مناسب آن نیز مورد استفاده قرار می گیرند.

اهمیت استفاده از انژکتور شور در مراکز خدمات خودرویی

مراکز خدماتی و تعمیرگاه های ماشین، باید خدمات کاملی را به صاحبان خودرو ارائه کنند. در حال حاضر بسیاری از صاحبان خودرو اطلاعات زیادی در مورد عملکرد بخش های مختلف ماشین پیدا کرده اند. بالا رفتن قیمت خرید خودرو و تعمیرات آن نیز باعث شده تا بسیاری از صاحبان خودرو ترجیح بدهند که از خرابی خودرو جلوگیری کنند. انژکتور در سیستم موتور خودرو قرار دارد و عملکرد نامناسب آن به موتور فشار زیادی وارد می کند. ریپ زدن خودرو از اصلی ترین نشانه های کثیف شدن انژکتور است.

معمولا هر 40 هزار کیلومتر یک بار باید از دستگاه انژکتور شور برای شستشوی انژکتور استفاده کرد. تفاوتی وجود ندارد که خودرو ایرانی است یا خارجی. در هر صورت این دستگاه ها باید به صورت منظم مورد استفاده قرار گیرند. از طرفی خود صاحبان خودرو حتی با مکمل های انژکتور شور هم نمی توانند به خوبی شستشوی این بخش از خودرو را انجام دهند.

بنابراین، مجموعه های تعمیرگاهی خودرو می توانند برای کسب درآمد بیشتر با یک هزینه اندک دستگاه انژکتور شور را خریداری کنند و این خدمت را نیز به مشتریان ارائه نمایند. مانند بسیاری از خدمات پردرآمد در حوزه ماشین، این کار نیز درآمد بالایی را به همراه خواهد داشت.

انواع دستگاه برای شستشوی انژکتور

در صورتی که نیاز به خرید دستگاه انژکتور شور را دارید، حتما باید در مورد انواع این دستگاه ها اطلاعات کسب کنید و سپس خرید خودتان را انجام دهید. دستگاه های انژکتور شور توسط برندهای ایرانی زیادی تولید می شوند. همین موضوع باعث ایجاد تفاوت در قیمت این دستگاه ها شده است. علاوه بر تفاوت در برندهای تولید کننده دستگاه شستشوی انژکتور، این دستگاه ها از نظر تعداد سیلندر نیز با هم متفاوت هستند. از جمله انواع دستگاه های شستشوی انژکتور می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دستگاه انژکتور شور 4 سیلندر یا انژکتور شور 4 کانال
  • دستگاه انژکتور شور 6 سیلندر یا انژکتور شور 6 کانال
  • دستگاه انژکتور شور 8 سیلندر یا انژکتور شور 8 کانال

در حال حاضر پرفروش ترین مدل دستگاه انژکتور شور، دستگاه 6 کاناله یا 6 سیلندر است. این دستگاه ضمن فراهم کردن امکان شستشوی انژکتور به بهترین شکل، قیمت مناسبی نیز دارد. به همین خاطر در اکثر مراکز خدمات خودرویی، از این دستگاه برای شستشوی انژکتور استفاده می شود.

دستگاه انژکتور شور دایان

دستگاه شست و شوی انژکتور دایان علاوه بر امکانات فوق العاده ای که دارد به همراه حمام الترا سونیک و کابیت ارائه می شود و به این دلیل هزینه پایین تر و با امکانات مشابه انژکتور شور نگار خودرو دارد.

دستگاه انژکتور شور نگارخودرو

دستگاه انژکتور شوری که توسط نگارخودرو طراحی و تولید شده است یک دستگاه کاملا ایرانی است که پشتیبانی منحصر به فردی نیز دارد و از نظر کیفیت ساخت و قطعات به کار رفته در آن نیز، دستگاه قابل توجهی است. این دستگاه امکان تست و هم‌چنین شستشوی انژکتور خودروها را برای تعمیرکاران خودرو، فراهم می‌کند. دستگاه انژکتور شو نگارخودرو به گونه‌ای طراحی شده است که عملیات تست و شستشوی انژکتور را به صورت کاملا استاندارد انجام می‌دهد.

دستگاه انژکتور شور نگارخودرو در دو مدل طراحی و ساخته شده است. مدل 5000 این دستگاه فعالیت تخلیه انژکتور را به صورت به صورت دستی انجام می‌دهد و مدل 7000 دستگاه انژکتور شور نگارخودرو عملیات تخلیه انژکتور را به صورت کاملا هوشمند و اتوماتیک به انجام می‌رساند. این دستگاه هم‌چنین دارای قابلیت سخنگویی نیز هست.

انژکتور شور مدل 5000 نگار خودرو

ویژگی‌های دستگاه انژکتورشور نگارخودرو مدل 5000

همان طور که گفته شد دستگاه انژکتور شور نگارخودرو مدل 5000 می‌تواند کار تخلیه را به صورت دستی انجام دهد. در ادامه برخی از ویژگی‌های این دستگاه مورد بررسی قرار می‌گیرند.

  • 1- امکان تست و شستشوی 4 انژکتور و 6 انژکتور

دستگاه انژکتور شور نگارخودرو مدل 5000 قادر است عملیات تست و شستشوی 4 انژکتور و 6 انژکتور را به طور همزمان به انجام برساند بنابراین می‌تواند خودروهای 4 سیلندر و 6 سیلندر را به طور کامل پشتیبانی کند.

  • 2- امکان شستشوهای اتوماتیک

دستگاه انژکتور شور نگارخودرو مدل 5000 می‌تواند بعضی از شستشوهای کاملا اتوماتیک را به صورت کاملا هوشمندانه انجام دهد و در این زمینه نیازمند کاربر متناسب با الگوهای پاشش خودرویی نیز نیست.

این دستگاه هم‌چنین می‌تواند عملیات شستشو وتست انژکتور خودرو را به صورت روکار بر روی خودرو انجام دهد و در این زمینه نیاز به جداسازی انژکتورها نیز نیست.

  • 3- استفاده از رنگ بادوام و با کیفیت

از دیگر قابلیت‌های این دستگاه می‌توان به کاربرد رنگ کاملا صنعتی و بادوام بالا در ساخت آن، اشاره کرد. این رنگ‌ها در برابر خط و خش و آلودگی‌ها بسیار مقاوم هستند و طول عمر و دوام بالایی نیز دارند. از طرف دیگر کانکتورهای به کار رفته در طراحی و ساخت این محصول و شیلنگ‌های تعبیه شده در آن، کاملا با کیفیت هستند و از مواد درجه یک تهیه شده‌اند. ریل‌ها و قطعات و بدنه دستگاه تست و شستشوی انژکتور نگارخودرو، کاملا صنعتی و با پایداری لازم تهیه شده است.

  • 4- کاربری آسان و استفاده از رمز ورود

دستگاه انژکتورشور نگارخودرو کاربردی بسیار ساده دارد بنابراین جهت کاربرد در تعمیرگاه‌ها و مراکز آموزشی وابسته به آن، می‌تواند بسیار مناسب باشد. برای حفاظت بهتر و بیشتر از دستگاه امکان فعال سازی رمز ورود نیز در این سیستم تعبیه شده است.

  • 5- ساخت ایران

دستگاه انژکتورشور نگارخودرو، برای اولین بار در کشور طراحی و تولید شده است. این دستگاه اولتراسونیک کاملا ایرانی قادر است کار شستشو و جرم زدایی انژکتور را با عملکردی کاملا دقیق و قوی انجام دهد.

  • 6- پشتیبانی از انواع مدل‌ها

این دستگاه می‌تواند از مدل‌های مختلف انژکتور از قبیل تزریق از بالا، تزریق از پایین و تزریق از وسط پشتیبانی کند و در شستشوی آن‌ها به کار گرفته شود.

  • 7- امکان بررسی هوشمند میزان سوخت خودرو

یکی از قابلیت‌های دستگاه انژکتور شور نگارخودرو، این است که این دستگاه می‌تواند به طور کاملا هوشمند میزان سوخت داخل باک اتومبیل را توسط سنسورهای به کار رفته در داخل باک، بررسی کند و در وضعیت‌های نامطلوب، عملیات شستشو را متوقف نماید.

انژکتور شور مدل 7000 نگار خودرو

قابلیت‌های انژکتور شور نگارخودرو مدل 7000

دستگاه انژکتور شور نگارخودرو مدل 7000 دارای ویژگی‌های مدل 5000 این دستگاه است. علاوه بر آن وجود برخی ویژگی‌ها در این مدل، منحصر به فرد است. در ادامه به بیان چند نمونه از این ویژگی‌ها می‌پردازیم. در این دستگاه، عملیات مربوط به شستشو و تست انژکتور و تخلیه آن، به صورت کاملا اتوماتیک انجام می‌گیرد.

همان طور که پیشتر بیان شد دستگاه انژکتور شور مدل 5000 می‌تواند سوخت ناشی از تست و شستشو را به صورت دستی و توسط کاربر تخلیه نماید و هم‌چنین امکان تنظیم فشار سوخت دستگاه توسط کاربر نیز وجود دارد و می‌تواند میزان فشار خودرو را توسط گیج فشار نمایش دهد. این در حالی است که دستگاه شستشوی انژکتور مدل 7000 تمامی مراحل تخلیه سوخت را بدون دخالت کاربر انجام می‌دهد و سخنگو نیز می باشد.

از دیگر قابلیت‌های این دستگاه میتوان موارد زیر را نام برد.

  • 1- شیشه‌های دوتکه

در طراحی و ساخت این دستگاه از شیشه‌های مندرج و دو تکه استفاده شده است که برای بررسی دقیق‌تر و تست سریع‌تر نحوه پاشش سوخت به کار می‌رود.

  • 2- نمایشگرهای مختلف

دستگاه شستشوی انژکتور مدل 7000 نگارخودرو، دارای چندین نمایشگر است که برای نمایش وضعیت سوخت داخل باک خودرو، عملکرد انژکتورها و عملکرد شیربرقی‌ها به کار گرفته می‌شوند.

دستگاه انژکتور شور مدل 7000 نیز کاربردی بسیار ساده دارد و به همراه چندین فایل صوتی برای آموزش و راهنمایی به کاربران و تعمیرکاران ارائه می‌شود.

  • 3- گارانتی 2 ساله و خدمات پس از فروش

دستگاه شستشوی انژکتور در مدلهای 5000 و 7000 نگارخودرو، دارای گارانتی 2 ساله است. خدمات پس از فروش این محصولات نیز 10 ساله است.

  • 4- فروش نقد و اقساط

یکی از مزایای خرید دستگاه انژکتور شور نگارخودرو استفاده از شرایط ویژه فروش این محصولات است. پارسیان صنعت خودرو به عنوان نمایندگی محصولات نگار خودرو شمال این محصول را به صورت اقساطی و در مدت زمان 6 ماهه به فروش می‌رساند. در این راستا 30 درصد از مبلغ دستگاه، به صورت نقدی دریافت می‌شود و ما بقی آن به صورت چکی قابل پرداخت است.

خرید دستگاه انژکتور شور

دستگاه انژکتور شور دستگاهی است که به منظور شستشوی انژکتورهای خودرو در محیط های تعمیرگاهی مورد استفاده قرار می گیرد. اگر در این زمینه شاغل هستید، می توانید برای کسب درآمد بیشتر این دستگاه را خریداری کرده و در تعمیرگاه خود مورد استفاده قرار دهید. برای خرید دستگاه انژکتور شور باید حتما به برند، مشخصات فنی و از همه مهم تر تعداد سیلندرهای این دستگاه ها توجه داشته باشید و مطابق با نیاز خود این دستگاه ها را تهیه کنید.

انتخاب یک مجموعه معتبر برای خرید دستگاه انژکتور شور نیز از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. مجموعه پارسیان صنعت خودرو با داشتن چندین سابقه در زمینه خودرو، بهترین دستگاه های انژکتور شور را به شما ارائه می کنید. می توانید برای دریافت مشاوره خرید این دستگاه، با کارشناسان ما با شماره تلفن 02166173086 در ارتباط باشید.

 

قیمت دستگاه انژکتور شور

مراکز ارائه دهنده خدمات شستشوی انژکتور، حتما می بایست از دستگاه های حرفه ای و مناسب برای شستشوی انژکتور خودرو استفاده کنند. با این حال یکی از معیارهای مهم برای این دسته از افراد، قیمت دستگاه انژکتور شور می باشد. عوامل زیادی می توانند روی قیمت این دستگاه موثر باشند که این موضوع خود باعث ایجاد تفاوت قیمت در دستگاه های انژکتور شور شده است.

قیمت دستگاه انژکتور شور وابسته به برند تولید کننده و تعداد سیلندرهای به کار رفته در این دستگاه است. هر چقدر تعداد سیلندر دستگاه بیشتر باشد، قیمت دستگاه نیز بالاتر می رود. برندهای معتبر که محصولات با کیفیتی را به بازار عرضه می کنند نیز قیمت بالایی را برای محصولات خود در نظر گرفته اند. شما می توانید برای استعلام قیمت دستگاه مناسب شستشوی انژکتور و سایر تجهیزات تعمیراتی خودرو، با کارشناسان مجموعه پارسیان صنعت خودرو در ارتباط باشید.

خرید دستگاه شست و شوی انژکتور خودرو

هر دو دستگاه شست و شوی انژکتور دایان و نگار دارای شرایط نقد و اقساط می باشد | جهت خرید و کسب اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس بگیرید و یا پیامک دهید.

قیمت سایر تجهیزات تعمیرگاهی

keyboard_arrow_up