ریمپ ECU لیفان ۸۲۰ – ریمپ ایسیو لیفان ۸۲۰

افزایش شتاب لیفان ۸۲۰ – کاهش مصرف سوخت لیفان ۸۲۰ – حذف سنسور دوم اکسیژن لیفان ۸۲۰ – حذف کات آف لیفان ۸۲۰ – افزایش دور موتور لیفان ۸۲۰


ریمپ ECU لیفان ۸۲۰ – ریمپ ایسیو لیفان ۸۲۰

ریمپ ECU لیفان ۸۲۰ : شرکت چینی لیفان با عرضه ۲ مدل لیفان ۵۲۰ و لیفان ۶۲۰ کار خود را در سال ۲۰۰۵ آغاز نمود . پس از مدتی نیز خودروی نیمه لوکس لیفان ۸۲۰ را به بازار عرضه نمود . این خودرو که با دو موتور ۱٫۸ و ۲٫۴ لیتری تولید شده که نمونه ۲٫۴ لیتری آن دارای ۱۵۸ اسب بخار و ۲۲۱ نیوتون متر گشتاور دارد و وارد بازار ایران شده است . 

خودروی برلیانس ۸۲۰ نیز مانند اکثر خودروهای تولید شده دارای یکسری محدودیت ها است که با ریمپ ECU این محدودیت ها قابل رفع می باشد . 

و اما سوال اصلی اینجاست که اصولا ریمپ ECU چیست و چه کاربردی دارد ؟

ریمپ ECU در واقع فرآیندی نرم افزاری است که بر روی کد های ECU خودروی شما اعمال می شود تا یکسری محدودیت را از خودروی شما حذف نماید و یا عملکرد بهینه تری را برای خودروی شما به ارمغان بیاورد . امکاناتی نظیر حذف سنسور میل سوپاپ ، حذف سنسور دوم اکسیژن ، حذف کاتاف ، رفع تاخیر پدال گاز ، بهینه سازی مصرف سوخت و … 

آیا ریمپ برای خودرو ضرر دارد ؟

هم بله هم خیر . چنانچه ریمپ به صورت اختصاصی برای خودروی شما انجام نگیرد و یا به صورت اصولی نباشد و یا در برخی از آپشن ها فقط ریمپ انجام گیرد و موتور تقویت نشود زیان بار خواهد بود .

خدمات ریمپ ECU لیفان ۸۲۰ در پارسیان صنعت خودرو به صورت زیر می باشد :

  • حذف کاتاف لیفان ۸۲۰ : احتمالا در برخی از مسابقات و یا فیلم ها مشاهده کردید که زمانی که راننده پا را روی پدال گاز فشار میدهد دور موتور تا آخرین عدد کیلومتر شمار بالا می رود ولی در خودروی شما این چنین نیست ! با حذف کاتاف محدودیت دور ایده آل خودرو که در حدود ۵۵۰۰ تا ۶۰۰۰ دور است برداشته می شود .
  • افزایش شتاب خودروی لیفان ۸۲۰: شتاب ۰ تا ۱۰۰ ( شتاب اولیه ) یکی از مواردی است که با ریمپ ECU لیفان ۸۲۰ برای خودروی صورت می پذیرد ( البته این مقدار حداکثر تا ۲ ثانیه خواهد بود )
  • حذف سنسور دوم اکسیژن لیفان ۸۲۰ : خودروی لیفان ۸۲۰ دارای استاندارد آلایندگی یورو ۵ می باشد . در خودروهایی که دارای استاندارد یورو ۴ به بالا هستند ، به دلیل کیفیت نامطلوب بنزین کشور ، سنسور دوم اکسیژن بسیار خراب شده و بر روی عملکرد خودرو تاثیر می گذارد ( مدام این سنسور باید تعویض گردد ) . با ریمپ ECU این مشکل نیز قابل حل است . 
  • حذف سنسور میل سوپاپ  : سنسور میل سوپاپ به دلیل خرابی بالایی که دارد بالطبع هزینه تعمیر و تعویض بالا نیز خواهد داشت . در نتیجه با ریمپ ای سی یو این سنسور حذف می شود و این مشکلات برطرف می شود . ولی مزیت این سنسور چیست ؟ اگر زمانی سنسور دور موتور خودروی شما خراب شود در صورت وجود سنسور میل سوپاپ خودرو روشن می شود و تا دور ۳۰۰۰ نیز بالا می رود ولی اگر سنسور میل سوپاپ نباشد خودرو روشن نخواهد شد ! ( پس این آپشن اختیاری است )
  • تغییر عملکرد فن خودرو : فن خودرو نیز از جمله مواردی است که با ریمپ لیفان ۸۲۰ می توانید عملکردش را بهینه نمایید بدین صورت که فن دور تند و کند در دماهای پایین تری شروع به کار می کند و به خصوص در فصول گرم سال و یا مناطق گرمسیری این آپشن بسیار برای موتور ضروری است .
  • رفع کپ دریچه گاز ( رفع تاخیر پدال گاز ) : تاخیر بین فشار به پدال گاز و عملکرد آن برداشته می شود . حتما تا بحال هنگام فشار دادن پدال گاز و عملکرد آن یک تاخیر محسوس را حس نموده اید . با ریمپ این مورد هم قابل برطرف شدن است .
  • افزایش توان موتور : بله ! با ریمپ ECU این مورد هم قابل انجام است ولی به قیمت فشار به خودرو ! در واقع برای انجام این آپشن نیاز به تقویت موتور هست و برای خودروهای معمولی اصلا توصیه نمی شود ( متاسفانه در تبلیغات شرکتهای مختلف این نکته گفته نمی شود )
  • کاهش مصرف سوخت lifan 820: در این آپشن از ریمپ هم بازده موتور پایین می آید ( بیشتر برای گرفتن معاینه فنی آن هم پس از ۵ سال گذشتن از عمر خودرو توصیه می شود )

برای ریمپ ECU لیفان ۸۲۰ خود کافیست فرم زیر را پر نمایید و یا با شماره های ۰۲۱۶۶۳۶۲۱۸۲ و ۰۲۱۶۶۳۶۳۰۸۲ تماس حاصل نمایید !

خدمات تعمیرات خودرو

تعمیر ایسوی و بردهای الکترونیکی تمامی خودروها
  • همچنین جهت هماهنگی برای تعمیرات خودرو خود می توانید با شماره های 02166363082 یا 02166362182 یا 09101463584 یا 09387080218 تماس حاصل نمایید و یا فرم بالا را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

ضمنا خدمات تعمیرگاهی در پارسیان صنعت خودرو با گارانتی صورت می پذیرد !

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

keyboard_arrow_up