ریمپ ecu – ریمپ ای سی یو کمری | ریمپ ایسیو تویوتا کمری Toyota Camry

آموزش ریمپ ecuآموزش تعمیرات ecu


ریمپ ecu – ریمپ ای سی یو کمری | ریمپ ایسیو تویوتا کمری Toyota Camry

ریمپ ecu – ریمپ ای سی یو کمری : خودروی تویوتا کمری ساخت کشور ژاپن که از سالیان پیش در مدلهای متفاوت تولید شده است . این خودرو به دلیل مدل طراحی های مناسب و تولید در تیپ های و قیمت های مختلف در سراسر جهان و ایران مشتریان بیشماری داشته و دارد . اما همانند تمامی خودروهای تولیدی شرکتهای مختلف خودروسازی جهان ، این خودرو نیز به همراه یکسری از محدودیت ها وارد بازارهای جهانی می شود .

دلیل این محدودیت ها چیست ؟

چون خودروها برای مناطق متفاوت آب و هوایی و جغرافیایی تولید می شود در نتیجه برای کارکرد بهینه خودرو در تمامی شرایط این محدودیت ها اعمال می شود . این محدودیت ها و ایرادات با ریمپ ECU خودرو قابل رفع است .

ریمپ ecu چیست ؟

ریمپ ای سی یو فرآیندی نرم افزاری ( باز نویسی کدهای کامپیوتر یا ایسیو خودرو ) است که توسط مهندس تعمیرکار ECU بر روی خودرو اعمال می شود تا یکسری قابلیت به خودرو اضافه شود یا یکسری محدودیت برداته شود نظیر : رفع تاخیر پدال گاز ، حذف سنسور دوم اکسیژن ، حذف کاتاف و …

ریمپ برای خودرو مفید است یا مضر ؟

بستگی به شخصی دارد که این فرآیند را بر روی ECU خودروی شما انجام میدهد . معمولا بسیاری از افراد تازه کار با استفاده از یک دامپ آماده ( فایل ریمپ ایسیو آماده ) کار ریمپ کردن را انجام می دهند که بدون در نظر گرفتن شرایط آب و هوایی منطقه و دیگر شرایط خودرو است . در نتیجه خودرو آسیب می بیند . ولی ریمپر های حرفه ای این شرایط را در نظر می گیرند و به خودرو آسیبی وارد نمی شود . 

بعد از ریمپ کردن ، خودرو چه تغییراتی می کند ؟

خدمات ریمپ ecu – ریمپ ای سی یو کمری در پارسیان صنعت خودرو به شرح ذیل می باشد :

  • حذف کاتاف تویوتا کمری : دور خودرو در حالت معمول بین ۵۵۰۰ تا ۶۰۰۰ است که برای کمری تا حدود ۶۵۰۰ – ۷۰۰۰ بالا می آید . با ریمپ این محدودیت تا هر مقدار که شما بخواهید برداشته می شود . 
  • افزایش شتاب toyota camry : با ریمپ ای سی یو می توان شتاب اولیه را افزایش داد ( در واقع مقدار زمان رسیدن سرعت خودرو از ۰ تا ۱۰۰ را کاهش داد ) که برای تویوتا کمری به طور معمول بین ۸٫۹ تا ۹٫۶ ثانیه ( مدلهای مختلف ) می باشد . 
  • حذف سنسور دوم اکسیژن کمری : خودروی کمری دارای استاندارد آلایندگی یورو۴ می باشد . این استاندارد به دلیل مشکلاتی که در بنزین عرضه شده در جایگاه های سوخت ایران مشکلاتی را برای سنسور دوم اکسیژن از جمله خرابی بالا و هزینه تعمیر و تعویض زیاد به همراه دارد . در نتیجه با ریمپ این سنسور نیز حذف می شود .
  • حذف سنسور میل سوپاپ کمری : این سنسور نیز خرابی زیادی دارد و در صورت درخواست شما قابل حذف است .
  • رفع کپ دریچه گاز ( رفع تاخیر پدال گاز ) : به هنگام فشار بر روی پدال گاز و عملکرد آن یک تاخیر محسوس مشاهده می شود که این تاخیر نیز به واسطه ریمپ ECU قابل رفع می باشد . 
  • تغییر عملکرد فن خودرو ( اصلاح دمای آب تویوتا کمری ) : این آپشن نیز برای مناطق گرم بسیار توصیه می شود زیرا فن خودرو در دماهای پایین تری شروع به فعالیت خواهد کرد ( دور تند و دور کند ) در نتیجه دمای موتور نیز کاهش می یابد . 
  • افزایش توان موتور تویوتا کمری : برای افزایش توان و گشتاور موتور کمری باید موتور خودرو نیز تقویت شود ( در غیر اینصورت کار غیر اصولی و به موتور آسیب می زند )
  • کاهش مصر سوخت تویوتا کمری : این آپشن نیز بازده موتور را در حالت معمول کاهش می دهد ( بیشتر برای گرفتن معاینه فنی مناسب است )

برای ثبت درخواست ریمپ ECU  – ریمپ ای سی یو کمری با شماره های ۰۲۱۶۶۳۶۲۱۸۲ و ۰۲۱۶۶۳۶۳۰۸۲ تماس حاصل فرمایید و یا فرم زیر را پر نمایید تا کارشناسان ما با شما تماس حاصل نمایند !

خدمات تعمیرات خودرو

تعمیر ایسوی و بردهای الکترونیکی تمامی خودروها
  • همچنین جهت هماهنگی برای تعمیرات خودرو خود می توانید با شماره های 02166363082 یا 02166362182 یا 09101463584 یا 09387080218 تماس حاصل نمایید و یا فرم بالا را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

keyboard_arrow_up