ریمپ ایسیو ساندرو استپ وی – ریمپ ساندرو استپ وی – افزایش شتاب ساندرو استپ وی

افزایش شتاب رنو ساندرو استپ وی – کاهش مصرف سوخت رنو ساندرو استپ وی – حذف کاتاف رنو ساندرو استپ وی – افزایش گشتاور رنو ساندرو استپ وی – حذف سنسور دوم اکسیژن رنو ساندرو استپ وی – حذف سنسور میل سوپاپ رنو ساندرو استپ وی – تغییر عملکرد دمای فن رنو ساندرو استپ وی – رفع کپ دریچه گاز رنو ساندرو استپ وی – رفع تاخیر پدال گاز رنو ساندرو استپ وی


ریمپ ایسیو ساندرو استپ وی – ریمپ ساندرو استپ وی – افزایش شتاب ساندرو استپ وی

ریمپ ایسیو ساندرو استپ وی : رنو استپ وی که در واقع مدل کراس اوور و اسپرت تر رنو ساندرو است در دو مدل اتوماتیک و دنده دستی در ایران عرضه گردیده است . هر دو نمونه دارای موتور ۴ سیلندر خطی با حداکثر توان ۱۰۵ اسب بخار و گشتاور ۱۴۰ نیوتون متر بوده و دارای حجم ۱۵۹۸ سی سی می باشد . 

از آنجایی که این خودرو ، یک خودرو اسپرت است نیاز مبرمی به داشتن شتاب بالا می باشد و همچنین یکسری ایرادات در خودرو وجود دارد که به واسطه ریمپ قابل رفع می باشد .

 ریمپ ایسیو چیست و چه کاربردی دارد ؟

ریمپ ایسیو در واقع فرآیندی نرم افزاری است که بر روی کد های ایسیو خودروی شما اعمال می شود تا یکسری محدودیت را از خودروی شما حذف نماید و یا عملکرد بهینه تری را برای خودروی شما به ارمغان بیاورد . امکاناتی نظیر حذف سنسور میل سوپاپ ، حذف سنسور دوم اکسیژن ، حذف کاتاف ، رفع تاخیر پدال گاز ، بهینه سازی مصرف سوخت و … 

آیا ریمپ برای خودرو ضرر دارد ؟

هم بله هم خیر . چنانچه ریمپ به صورت اختصاصی برای خودروی شما انجام نگیرد و یا به صورت اصولی نباشد و یا در برخی از آپشن ها فقط ریمپ انجام گیرد و موتور تقویت نشود زیان بار خواهد بود .

خدمات ریمپ ایسیو ساندرو استپ وی در پارسیان صنعت خودرو به صورت زیر می باشد :

  • حذف کاتاف برلیانس ساندرو استپ وی : احتمالا در برخی از مسابقات و یا فیلم ها مشاهده کردید که زمانی که راننده پا را روی پدال گاز فشار میدهد دور موتور تا آخرین عدد کیلومتر شمار بالا می رود ولی در خودروی شما این چنین نیست ! با حذف کاتاف محدودیت دور ایده آل خودرو که در حدود ۵۵۰۰ تا ۶۰۰۰ دور است برداشته می شود .
  • افزایش شتاب خودروی برلیانس ساندرو استپ وی : شتاب ۰ تا ۱۰۰ ( شتاب اولیه ) یکی از مواردی است که با ریمپ ECU ساندرو استپ وی برای خودرو صورت می پذیرد ( البته این مقدار حداکثر تا ۲ ثانیه خواهد بود ) ( شتاب ۰ تا ۱۰۰ برای ساندرو استپ وی در مدل دنده ای ۱۱٫۵ ثانیه و برای مدل اتوماتیک ۱۰٫۵ ثانیه می باشد )
  • حذف سنسور دوم اکسیژن ساندرو استپ وی : خودروی ساندرو استپ وی دارای استاندارد آلایندگی یورو  ۴ می باشد . در خودروهایی که دارای استاندارد یورو ۴ به بالا هستند ، به دلیل کیفیت نامطلوب بنزین کشور ، سنسور دوم اکسیژن بسیار خراب شده و بر روی عملکرد خودرو تاثیر می گذارد ( مدام این سنسور باید تعویض گردد ) . با ریمپ ای سی یو  این مشکل نیز قابل حل است . 
  • حذف سنسور میل سوپاپ  : سنسور میل سوپاپ به دلیل خرابی بالایی که دارد بالطبع هزینه تعمیر و تعویض بالا نیز خواهد داشت . در نتیجه با ریمپ ای سی یو این سنسور حذف می شود و این مشکلات برطرف می شود . ولی مزیت این سنسور چیست ؟ اگر زمانی سنسور دور موتور خودروی شما خراب شود در صورت وجود سنسور میل سوپاپ خودرو روشن می شود و تا دور ۳۰۰۰ نیز بالا می رود ولی اگر سنسور میل سوپاپ نباشد خودرو روشن نخواهد شد ! ( پس این آپشن اختیاری است )
  • تغییر عملکرد فن خودرو : فن خودرو نیز از جمله مواردی است که با ریمپ ساندرو استپ وی می توانید عملکردش را بهینه نمایید بدین صورت که فن دور تند و کند در دماهای پایین تری شروع به کار می کند و به خصوص در فصول گرم سال و یا مناطق گرمسیری این آپشن بسیار برای موتور ضروری است . ( در واقع این آپشن بستگی به منطقه ی جغرافیایی که خودروی شما در آن کار می کند تعیین می گردد )
  • رفع کپ دریچه گاز ( رفع تاخیر پدال گاز ) : تاخیر بین فشار به پدال گاز و عملکرد آن برداشته می شود . حتما تا بحال هنگام فشار دادن پدال گاز و عملکرد آن یک تاخیر محسوس را حس نموده اید . با ریمپ این مورد هم قابل برطرف شدن است .
  • افزایش توان موتور : بله ! با ریمپ ECU این مورد هم قابل انجام است ولی به قیمت فشار به خودرو ! در واقع برای انجام این آپشن نیاز به تقویت موتور هست و برای خودروهای معمولی اصلا توصیه نمی شود ( متاسفانه در تبلیغات شرکتهای مختلف این نکته گفته نمی شود )
  • کاهش مصرف سوخت ساندرو استپ وی : در این آپشن از ریمپ هم بازده موتور پایین می آید ( بیشتر برای گرفتن معاینه فنی آن هم پس از ۵ سال گذشتن از عمر خودرو توصیه می شود ) ( البته می توان مصرف سوخت را بهینه تر نمود به طوریکه در دورهای زیر ۲۰۰۰ در کمترین حالت ممکن باشد و در دورهای بالاتر بسته به نیاز خودرو و مقدار فشاری که به خودرو وارد می شود مصرف بهینه می شود و لزوما به معنی کاهش چند لیتری مصرف سوخت نیست ولی بین ۱ الی ۲ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر قابل کاهش است ) 

برای ساندرو استپ وی خود کافیست فرم زیر را پر نمایید و یا با شماره های ۰۲۱۶۶۳۶۲۱۸۲ و ۰۲۱۶۶۳۶۳۰۸۲ تماس حاصل نمایید !

خدمات تعمیرات خودرو

تعمیر ایسوی و بردهای الکترونیکی تمامی خودروها
  • همچنین جهت هماهنگی برای تعمیرات خودرو خود می توانید با شماره های 02166363082 یا 02166362182 یا 09101463584 یا 09387080218 تماس حاصل نمایید و یا فرم بالا را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

ضمنا خدمات تعمیرگاهی در پارسیان صنعت خودرو با گارانتی صورت می پذیرد !

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

keyboard_arrow_up