ریمپ ECU X22 | چیپ تیونینگ MVM X22 | حذف کاتاف افزایش شتاب MVM X22

تعمیرگاه ریمپ خودرو – حذف سنسور میل سوپاپ X22 – تغییر عملکرد فن X22 


ریمپ ECU X22 | چیپ تیونینگ MVM X22 | حذف کاتاف افزایش شتاب MVM X22

ریمپ ECU X22 : خودروی MVM X22 که در کلاس کاری کراس اوور دسته بندی شده است ، یک خودروی زیبا از نظر طراحی داخلی و خارجی محسوب شده و دارای امکانات و آپشن های مناسب بوده و بازار خوبی را نیز بین خریداران خودروهای چینی به خود اختصاص داده .

خودروهای تولیدی شرکت های مختلف یکسری محدودیت هایی دارد که از طریق ریمپ ECU این محدودیت ها برداشته می شود .

ریمپ ECU چیست ؟ریمپ ECU X22

ریمپ در واقع فرآیندی نرم افزاری است بر روی ای سی یو و یا کامپیوتر خودروی شما اعمال می شود تا یکسری از محدودیت ها ی خودرو شما نظیر رفع تاخیر پدال گاز ، رفع کپ دریچه گاز ، تغییر عملکرد فن خودرو ، افزایش شتاب اولیه و … برداشته شود .

این محدودیت ها به خاطر چیست ؟

چون خودروها برای شرایط آب و هوایی و جغرافیایی متفاوت تولید می شود در نتیجه شرکت ها مجبور به تولید خودروهایی هستند که در این شرایط متفاوت بتوانند بهینه کار کنند . اما این روند برای همه ی مناطق مناسب نیست و در نتیجه ریمپ ای سی یو پیشنهاد می شود .

آیا ریمپ برای خودرو مضر است ؟ریمپ ECU X22

ریمپ چنانچه به صورت اصولی انجام گیرد خیر مضر نیست . متخصص ریمپ باید با توجه به شرایط آب و هوایی منطقه و همچنین شرایط خودرو عمل ریمپ را انجام دهد . در صورتیکه بسیاری از افراد تنها با داشتن کد خالی ریمپ بدون در نظر گرفتن مسائل مختلف اقدام به ریمپ می کنند که در نهایت خودرو آسیب می بینید .

خدمات ریمپ ECU X22 در پارسیان صنعت خودرو به چه صورت است ؟

این خدمات شامل موارد زیر است :

  • حذف کاتاف ام وی ام ایکس ۲۲ : در واقع افزایش دور موتور از ۵۵۰۰ و ۶۰۰۰ تا انتها است . یعنی زمانی که بر روی پدال گاز فشار تا انتها وارد می کند گاز خوردن ماشین افزایش می یابد ( در واقع عقربه دور موتور به انتهای خود میرسد ! )
  • افزایش شتاب X22 : یکی دیگر از مواردی که با ریمپ بر روی خودروی شما صورت می پذیرد افزایش شتاب اولیه ( همان شتاب ۰ تا ۱۰۰ ) است . به طور معمول تا حداکثر ۲ ثانیه که رقم قابل توجهی است .
  • حذف سنسور دوم اکسیژن ام وی ام X22 : خودوری X22 دارای استاندارد آلایندگی یورو۵ است . در نتیجه بنزینی این خودرو نیز باید یورو۵ باشد در صورتی که در کشور عزیزمان اینطور نیست ! به دلیل کیفیت پایین بنزین این سنسور بسیار زود خراب می شود در نتیجه عملکرد خودرو را کاهش و باعث افزایش هزینه ها می شود . با ریمپ این مشکل قابل حل است .
  • حذف سنسور میل سوپاپ MVM X22 : این سنسور نیز خرابی بالا و هزینه تعمیر و تعویض بالا دارد . در نتیجه با ریمپ این سنسور نیز قابل حذف است ( نکته : چنانچه این سنسور حذف شود مشکلی پیش نمی آید مگر زمانی که سنسور دور موتور نیز خراب شود در نتیجه زمانی که سنسور دور موتور هم خراب باشد ماشین روشن نمی شود . در صورتی که اگر سنسور میل سوپاپ حذف نشود و سنسور دور موتور خراب شود ماشین روشن شده و تا حداکثر ۳۰۰۰ دور ماشین کار خواهد کرد )
  • تغییر عملکرد فن خودرو ( اصلاح دمای آب ) : با این عمل فن دور تند و دور کند در دماهای پایین تری شروع به کار می کند در نتیجه موتور داغ نمی کند و جوش نمی آورد . ریمپ ECU X22
  • رفع کپ دریچه گاز ( رفع تاخیر پدال گاز ) : هنگامی که بر روی پدال گاز فشار می آورید بین عملکرد و فشار پای شما یک تاخیر محسوس مشاهده می شود که این تاخیر نیز قابل رفع است .
  • افزایش توان موتور ام وی ام X22 : این آپشن برای خودرویی مناسب است که از لحاظ موتوری نیز تقویت شده باشد و اگر تقویت نشده باشد عملکرد موتور کاهش می یابد ( برای خودروهای معمولی توصیه نمی شود )
  • کاهش مصرف سوخت ام وی ام X22 : خودروی X22 از نظر مصرف سوخت خودرویی بهینه است و نیازی به این آپشن ندارد 

برای ثبت درخواست ریمپ خودروی خود فرم زیر را پر نمایید و یا با شماره های ۰۲۱۶۶۳۶۲۱۸۲ و ۰۲۱۶۶۳۶۳۰۸۲ تماس حاصل نمایید !

خدمات تعمیرات خودرو

تعمیر ایسوی و بردهای الکترونیکی تمامی خودروها
  • همچنین جهت هماهنگی برای تعمیرات خودرو خود می توانید با شماره های 02166363082 یا 02166362182 یا 09101463584 یا 09387080218 تماس حاصل نمایید و یا فرم بالا را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

تمامی خدمات تعمیرگاهی بالخصوص ریمپ ECU با گارانتی صورت می پذیرد !

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

keyboard_arrow_up