برنامه ریزی یونیت ایربگ ام جی MG – ریست یونیت ایربگ ام جی – تعمیر ایربگ ام جی

برنامه ریزی یونیت ایربگ ام جی MG – ریست یونیت ایربگ ام جی – تعمیرگاه ایربگ ام جی

برنامه ریزی یونیت ایربگ ام جی MG : ام‌جی کارز مخفف (موریس گاراژ) نام یک شرکت سازنده خودروهای اسپرت بریتانیایی است که در سال ۱۹۲۴ تأسیس شده‌است. این شرکت بیشتر به خاطر خودروهای اسپرت کروک دوسرنشینه‌اش مشهور است، اما علاوه بر آنها خودروهایی در قالب سدان و کوپه نیز تولید کرده‌است. اوایل دهه ۱۹۲۰ و در شهر آکسفورد بود که کمپانی MG توسط سسیل کیمبر (Cecil Kimber)، یکی از کارکنان گاراژ موریس تأسیس شد تا بعدها مبدل به نماد خودروهای اسپرت بریتانیایی شود کمپانی نام برده طی این سال‌ها دائماً دست به دست چرخید، به طوی که از ۱۹۳۵ به Morris Motors فروخته شد و چند سال بعدف زیر نظر British Motors رفت. سپس در ۱۹۸۲ شرکت Austin Rover مدیریت آن را به عهده گرفت و در ۱۹۹۴ به تملک ب ام و درآمد و نهایتاً در سال ۲۰۰۵ در ایستگاه دو کمپانی چینی به نام SAIC و Nanjing ایستاد. هم‌اکنون چهار محصول MG در ایران تحت مدل‌های۵۵۰ و ۶ و ۳ و GS و GT و ۳۶۰ وجود دارد. هرچند که مالکیت سرمایه‌گذاری با سایک چین بوده ولی همچنان این برند به لطف دفتر مرکزی و طراحی که در بیرمنگام انگلیس مستقر است همچنان یک برند انگلیسی بوده و در زمینه قطعات، کلیه محصولات ام جی تحت نظر بازرسان کمپانی ام جی انگلیس، تولید می‌شود

*** پس از تصادف ممکن است ایربگهای خودرو عمل نماید و نیاز به تعویض داشته باشند ***

  • مجموعه ما ابتدا ایربگهای شما را تعویض نموده و سپس یونیت ایربگ را نیز ریست می نماید ( برنامه ریزی مجدد یونیت ایربگ ام جی ) . 

  • ایربگ قابل تعمیر و یا شارژ نمی باشد چرا که ایربگ یکبار مصرف بوده و هیچ تعمیرگاهی نمی تواند ادعا نماید که ایربگ قابلیت شارژ مجدد را دارا می باشد . 

  • یونیت ایربگ قابلیت ریست شدن را دارا می باشد و با توجه به قیمت بالای این قطعه مجموعه ما یونیت را ریست کرده تا از هزینه های شما کاسته شود .

مجموعه ما توانایی برنامه ریزی یونیت ایربگ هر خودرویی از جمله ام جی را دارا می باشد . در زیر لیست خودروهای ام جی که مجموعه ما تعمیر و ریست می نماید آورده شده است : 

  • برنامه ریزی یونیت_ایربگ و تعویض ایربگ ام جی ۳ MG3
  • برنامه ریزی یونیت_ایربگ و تعویض ایربگ ام جی ۳۵۰ MG 350
  • برنامه ریزی یونیت_ایربگ و تعویض ایربگ ام جی ۳۶۰ MG 360
  • برنامه ریزی یونیت_ایربگ و تعویض ایربگ ام جی ۵۵۰ MG 550
  • برنامه ریزی یونیت ایربگ و تعویض ایربگ ام جی ۶ MG 6
  • برنامه ریزی یونیت ایربگ و تعویض ایربگ ام جی جی اس MG GS
  • برنامه ریزی یونیت ایربگ و تعویض ایربگ ام جی تی MG GT

خدمات تعمیرات در مجموعه ما با ۹۰ روز گارانتی ارائه می شود 

شماره های تماس : ۰۲۱۶۶۳۶۳۰۸۲۰۲۱۶۶۳۶۲۱۸۲۰۹۱۰۱۴۶۳۵۸۴۰۹۳۸۷۰۸۰۲۱۸


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

keyboard_arrow_up